Питання-Відповідь
Популярні питання про нашу роботу

На яких дошках ви розміщуєте оголошення?

Сервіс Інтернет Оголошень розміщує інформацію вручну на українських дошках, які відповідають наступним основним критеріям:

  • Відвідуваність – мінімум 500 чол/добу.
  • Індексовані в Google і Яндекс
  • Ненульовий показник Яндекс ИКС (чим більше – тим більше авторитетної вважається дошка)

Також враховуємо зручність користування дошкою, наявність прямих посилань, адекватність адміністрації та інші показники, що мають відношення до привабливості дошки для відвідувачів.


Де і як я можу знайти своє оголошення і подивитися на кількість його переглядів?

Після подачі оголошення Ви отримаєте у звіті перелік посилань на розміщені оголошення. За посиланнями Ви зможете побачити кількість переглядів конкретного оголошення (якщо дошка надає таку інформацію).

Також ви можете відстежувати процес розміщення в реальному часі. Дана можливість доступна тільки зареєстрованим користувачам.


Чи є суттєва різниця по результату між оптимізованим текстом і неоптимізованими?

Звісно є. Пошукові сайти (Google, Яндекс) індексують саме текст і дуже чіпляються до його якості. Тому текст, його зміст, наповненість потрібними фразами – це основа успіху рекламної кампанії. Рекомендації та результати досліджень читайте на сторінці Як писати оголошення


Порахував кількість оголошень в звіті. Їх виявилося більше на 2 штуки. Це у вас подарунок такий?

Можете назвати це подарунком. Це свого роду гарантія з нашого боку, що Ви отримаєте стільки, скільки замовляли. Зайві дошки потрібні для компенсації можливих блокувань. Справа в тому, що деякі дошки спочатку розміщують оголошення, а через кілька днів можуть його видалити або заблокувати з яких-небудь своїх причин.


Ви б могли внести правки в усі розміщені оголошення?

Корекція вже розміщених оголошень найчастіше виявляється більш трудомісткою задачею, ніж саме розміщення. Але якщо вже з’явилася така потреба, то ви самі можете внести правки:

  • У листі-звіті є доступ до поштової скриньки, на який приходили повідомлення про реєстрації. Перш за все, потрібно пройтися по листам і знайти посилання на швидке редагування;
  • Для тих дошок, що не відправляли ніякі листи, можна скористатися формою входу на сайт, якщо така є. Якщо дошка оголошень пише, що пароль невірний, можна скористатися функцією відновлення пароля. Якщо приходить повідомлення, що е-мейл не знайдений, можна спробувати ще раз зареєструватися. Іноді це спрацьовує, і після реєстрації вам будуть доступні оголошення, розміщені з цього е-мейла;
  • Для інших дощок нічого змінити не вийти. Хіба що письмовим зверненням до адміністрації конкретного сайту.

Краща корекція – це повторна публікація нового тексту оголошення. Але це є повноцінним розміщенням і оплачується додатково.


Як часто потрібно проводити повторні розміщення?

Частота повторного розміщення – штука неоднозначна. Якщо у Вас був потік клієнтів, а потім почав слабшати – повторне розміщення може виправити ситуацію. Якщо ж Ви продавали літні речі, а тепер на дворі зима – є сенс почекати до наступного літа.
До того ж, розміщувати повторно один і той же текст небажано. Для повторних розміщень слід писати новий текст оголошення, але з колишніми ключовими словами і здоровим глуздом. Це пов’язано з особливостями роботи пошукових систем і адмінітрацією ресурсів.


Чому Ви встановили ціну 1 грн.?

Ціна є обов’язковим полем в переважній кількості електронних дощок з якими ми працюємо. Залишити його порожнім не представляється можливим. Так само як і вписати туди слово “договірна”. Тому поле “Ціна” має заповнюватися в будь-якому випадку, будь то одна гривня, або реальна ціна Вашого товару або послуги. У тілі оголошення допускається писати: “ціна договірна” або “можливий торг”.
“Одна гривня” – загальноприйняте поняття договірної ціни. Але трапляються користувачі, які дійсно вірять, що можуть купити автомобіль в Інтернеті за 1 гривню. Тому завжди вказуйте реальну ціну товару або послуги в своїх оголошеннях.


Ви складаєте один текст оголошення та/або різні тексти, які потрапляють на різні сайти?

Ми розміщуємо один текст в єдиній варіації на українські дошки. Так як кількість дошок порівняно невелика, а самі дошки – сайти авторитетні, то ризик потрапити під “склейку” пошуковими системами у нас мінімальний. Якщо потрібні варіації – просто подайте повторне оголошення зі зміненим текстом.


Чому у вас обмаль дошок і деякі оголошення злітають

Максимальна кількість дошок, на які ми розміщуємо одне оголошення дорівнює 100. Ця цифра була виведена з таких міркувань:

  • Не так багато хороших, індексованих і відвідуваних дошок в українському сегменті. Сенсу розміщувати на дошки де оголошення ніхто не побачить зовсім немає;
  • Пошукові сайти не люблять спам. А численні копії одного і того ж тексту якраз і можуть бути розцінені як спам і зникнути з пошукової видачі;
  • Розміщення на великій кількості дошок веде до пропорційного подорожчання наших послуг з розміщення;
  • Стереотип “більше – значить краще” вже не працює. На передній план виходить якість ресурсів і якість розміщення.

Оголошення злітає з дошок, якщо воно порушує правила публікації або вийшов його термін перебування на дошці оголошень. Перевіряйте пошту, звертайте увагу на листи адміністрації. Як правило, вони повідомляють причини передчасного видалення.


Піднімаєте ви оголошення в протягом місяця?

Ось причини, за якими ми не надаємо послугу підйому оголошення:

  • Не всі дошки дозволяють робити підйом оголошення в списку. Повторна публікація оголошення на одній і тій же дошці може привести до видалення адміністрацією всіх копій взагалі. Крім того, повторні копії можуть і не потрапити під індексацію пошуковими системами.
  • Деякі дошки мають майже автоматичну функцію підйому оголошення. Вам на е-мейл по закінченню часу публікації приходить лист, де Ви натискаєте “Продовжити” в разі актуальності оголошення. Тому тут наше втручання і не потрібно.
  • Замість підйому ми аргументовано пропонуємо повторну подачу. Кращий ефект досягається регулярною зміною тексту оголошення з подальшою публікацією його на дошках. Періодичність – в середньому раз на місяць. Таким чином, в пам’яті пошукової системи залишиться як старе оголошення, так і додасться нове, з новими ключовими запитами. При цьому не важлива кількість сайтів – важлива якість тексту і якість сайтів-дошок оголошень.

Чи є у вас партнерська програма?

Так, у нас запущена партнерська програма. Доступна вона всім користувачам після Реєстраціі. Поширювати партнерську посилання можна на своєму сайті або профілі в соціальних мережах.
Крім партнерського посилання ми пропонуємо ряд банерів і готову вбудовується форму для подачі оголошень. За допомогою даної форми ваші відвідувачі нікуди не йдуть і подають оголошення прямо на сторінці вашого сайту. Приклад такої форми можна побачити на сайті нашого партнера: teremok.org.ua


Як періодично піднімати оголошення? Потрібно заходити на кожен сайт оголошень?

Після розміщення на ваш е-мейл будуть приходити статусні повідомлення з дошок оголошень. У цих листах, в тому числі, міститися посилання на продовження, оновлення, редагування або видалення ваших оголошень. Крім цього ви можете заходити на самі сайти (де це можливо) і самостійно вручну оновлювати оголошення.


Ви пишете тексти для сайтів?

З питань написання текстів для сайту, новинного контенту, рерайта звертайтеся в Творчу фріланс-студію Ірини Сокольцова. Пам’ятайте, що унікальний і якісний контент – це життєво важлива умова сучасного веб-сайту.


Якщо я замовила оголошення на місяць і мені треба буде продовжити термін, то знову платити повну вартість розміщення?

Так, у нас немає окремої послуги продовження. Тільки повторне розміщення з повною оплатою.
Але ви можете частково цього уникнути і ось як. Після того, як оголошення було розміщено, ми відправляємо вам звіт. У звіті, крім прямих посилань, є доступи до поштової скриньки, яка використовувалася при розміщенні. На неї приходять як відгуки користувачів, так і службові листи з дошок оголошень. Частина цих листів містить посилання на продовження (поновлення) оголошень, коли термін їх публікації добігає кінця. Рекомендуємо своєчасно переглядати листи на предмет таких посилань і продовжувати оголошення.
Якщо ж ви вирішили замовити повторне розміщення, тоді поновіть заголовок і текст. Не слід повторно розміщувати точно таке ж оголошення: частина дошок може його не прийняти (дубль), а пошукові системи не проіндексувати.


Як переглядати кількість відвідувань?

На жаль, дізнатися сумарну кількість переглядів ваших оголошень досить проблематично. Деякі дошки пишуть кількість переглядів під самим оголошенням; деякі можуть повідомляти цю інформацію в особистому кабінеті користувача; інші ж взагалі не мають лічильників перегляду.
У свою чергу, дізнатися кількість звернень за результатами рекламної кампанії можна, вказавши в оголошенні унікальний телефонний номер і e-mail.


Як налаштувати переадресацію пошти?

Перед розміщенням оголошень ми створюємо окрему поштову скриньку. Вона використовується для отримання підтверджень успішного розміщення і посилань на активацію оголошень. Для настройки переадресації листів з цього ящика на ваш основний використовуйте цю Інструкцію


У вас можна замовити розміщення оголошень на російських дошках?

Для розміщення оголошень на дошках Росії ви можете скористатися сервісом onboard24.ru. Тут необхідна окрема реєстрація.


Хочу використовувати ваш сервіс для свого Інтернет-магазину. Як це краще зробити?

Практика показує, що краще рекламувати не Інтернет-магазин, а конкретний товар, який користується попитом у аудиторії. По-перше, користувачі шукають товар/послугу, а не Інтернет-магазин як такий. По-друге, адміністрація деяких дошок оголошень просто видаляє оголошення, які відкрито рекламують сторонні веб-ресурси.


Чим відрізняється статус “Користувач” від статусу “Агент” при реєстрації на вашому сайті?

Всі зареєстровані користувачі спочатку отримують статус “Користувач”. Статус “Користувач” актуальний для приватних осіб і компаній, що дають оголошення про власний продукт. При цьому, для всіх розміщуваних оголошень використовується один і той же електронний ящик.
Статус “Агент” виставляється за вимогою і дозволяє вказувати різні електронні адреси при подачі оголошень. Статус “Агент” необхідний рекламним агентствам, які розміщують оголошення від різних рекламодавців. Перехід на статус “Агент” є безкоштовним і встановлюється після письмового запиту.


Як впливає термін розміщення оголошення на вартість?

Під час подачі оголошення ви можете вибрати термін розміщення: тиждень, місяць, півроку, рік. Вибір терміну розміщення не впливає на кінцеву вартість. При розміщенні менеджер вибирає на кожній з дошок вказаний вами термін розміщення. Якщо на дошці оголошення немає можливості вибрати термін розміщення, ви будете отримувати листи-повідомлення з посиланням на продовження публікації.


Які гарантії, що після оплати мене не кинуть?

Будь ласка, уточніть, які гарантії вам потрібні? В якості підтвердження нашої працездатності ми висилаємо за запитом зразки свіжих звітів з прямими посиланнями на оголошення.
Плюс до всього, ми є відкритим і публічним сервісом, і навіть іноді беремо участь в конкурсах стартапів. Наприклад, в SturtUpLine


Я хочу спробувати. Можна замовити безкоштовне розміщення?

У нас передбачено безкоштовне пробне розміщення на 5 дошках. Ви заповнюєте форму на нашому сайті і нічого не сплачуєте. Якщо ваша реклама не порушує вимог, протягом доби ви отримаєте звіт. Всі подробиці читайте на сторінці Безкоштовна автоматична розсилка оголошень по Україні


Що робити, якщо я вирішив видалити свій обліковий запис?

Реєстрація на сайті Сервісу Інтернет Об’яв ні до чого не зобов’язує. Якщо ви все одно хочете видалити обліковий запис, будь ласка, напишіть лист адміністратору.


Мені ніколи кожен раз заходити на сайт і подавати оголошення. Можна відразу за раз все подати?

Так звичайно. Після реєстрації на нашому сайті ви можете створювати програми розміщень. Перед відправкою форми просто вкажіть дати, за якими оголошення автоматично передаватиметься в обробку. За день до розміщення ви будете отримувати лист-повідомлення.


Як відбувається оплата при розміщенні на кожну дошку по кілька оголошень?

Послугу розміщення декількох оголошень на одній окремій дошці ми не надаємо. Ви можете замовити повноцінне розміщення декількох схожих оголошень. У цьому випадку велика ймовірність, що вони будуть розміщені на одних і тих же дошках.

Чи ведете ви статистику наскільки краще або гірше працюють ті чи інші дошки?

Ми ведемо внутрішній моніторинг дощок, на підставі якого формуємо списки і виконуємо ранжування. Ці дані не публікуються.


Коли оголошення буде не актуально, ви зможете забезпечити його повне видалення з інтернету?

Видалення оголошення виявляється більш трудомістким завданням, ніж саме розміщення. Як правило, оголошення зникне саме, якщо ви не будете його продовжувати. Якщо необхідно оперативно видалити оголошення з тієї чи іншої дошки, будь ласка, надішліть листа адміністратору відповідного ресурсу.


Що робити, якщо дошки оголошень не приносять ніякого ефекту?

Успіх оголошення можна частково передбачити ще до розміщення. Досить досліджувати популярність вашого товару/послуги за допомогою сервісів Google AdWords та Yandex Wordstat.
Якщо ваш продукт користується попитом в Інтернеті – сміливо складайте текст на основі ключових фраз.
Не забудьте забезпечити оголошення ілюстраціями.
Розміщення можете виконати самостійно, або довірити нам.
При успішному поєднанні “Попит – Текст – Розміщення” відгуки в будь-якому випадку повинні бути. Через три дні, або через тиждень – це залежить від пошукових роботів і технології ранжирування.
Також не забудьте перевірити всі канали комунікації: відповідати на телефонні дзвінки, переглядати електронну пошту.
Якщо результат нульовий – значить дошки оголошень це не те місце, де потрібно шукати споживача вашого продукту.


Шановний відвідувач, Ви можете задати питання, написавши на пошту [email protected]
Нові актуальні питання будуть винесені на цю сторінку.